Novinka, která by při chondropatii měla pomoci

26.11.2012 11:39

Na internetu i mezi odbornou veřejností se množí kladné ohlasy na přípravek Flex Code ve formě sirupu. Jedná se o přípravek trochu dražší, na druhou stranu ale za své peníze dostanete pořádnou porci účinných látek. Denní 20 ml dávka    Flex Code Sirupu     obsahuje 1.500 mg glukosaminsulfátu, 1.200 mg chondroitin sulfátu, 1.500 mg methylsulfonylmetanu a především 90 mg blahodárné kyseliny hyaluronové, která je jinak do kolen aplikována zejména formou injekcí a v přípravcích většinou přítomna není. 

Se slevou a dárkem v podobě CD si Flex Code Sirup 500 ml můžete koupit pod odkazem vlevo.

Diskusní téma: Novinka, která by při chondropatii měla pomoci

Datum: 12.12.2023

Vložil: zohbvjk

Titulek: reakce na vasi nabidku

kreteni nic z toho cotady prezentujete npomaha jste zlodejske zlodejske hovada

Datum: 10.01.2013

Vložil: Čtenář

Titulek: Chondropatie

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně léku FLEX CODE. Zejména jaký je nejvetší rozdíl ve složení tohoto sirupu a injekci kyseliny hyaluronove. Byl jsem na ASK, kde mi byly shaverem odstraněny různé měkké části chrupavky pod čéškou atd...co jsem se tak dočetl tak poměrně klasický zákrok při chondropatii. Dva měsíce od operace tyto bolesti neustupují, i při používání doplňku GelaDrink Forte. Docent Paša, který mi operaci dělal mi doporučil, pokud bolest neustoupí právě tuto injekci, ale na Vašich stránkách jsem se dočetl o sirupu Flexi, který obsahuje vysokou koncetraci této kyseliny. Chtěl bych se zepatt, zda si myslíte, že vzhledem ke složení je pro mě lepší zkusit tento sirup, respektive zda není mezi injekcí a sirupem velký rozdíl.

Datum: 10.01.2013

Vložil: Provozovatel

Titulek: Re: Chondropatie

Injekce kyseliny hyaluronové jsou pochopitelně účinnější, na druhou stranu také invazivnější a ve výjimečných případech mohou stav i zhoršit. Nejprve bych zkusil čtrnáct dní až měsíc užívat Flex Code. Za tuto dobu by se měl ukázat případný pozitivní efekt - v takovém případě není od věci v užívání pokračovat. Pokud by sirup nepomohl, další možností je právě injekce.

Přidat nový příspěvek